ѕ≥знай себе>>>“ест "ѕрофес≥¤"

Ќапис на ƒельф≥йскому храм≥ говорить: Ђѕ≥знай самого себеї. ÷≥ слова варто було б знати ≥ пам'¤тати кожному, ¤к сам≥ головн≥, найважлив≥ш≥ в житт≥. —аме з п≥знанн¤ самого себе усе починаЇтьс¤, ним усе визначаЇтьс¤ Ч л≥н≥¤ житт¤, справа житт¤. «вичайно говор¤ть: вибрати справу - вибрати житт¤. —пробуй знайти приблизну, перв≥сну сферу своњх ≥нтерес≥в. ÷е ти зможеш зробити, в≥дпов≥вши на питанн¤: Ђчи любиш ти?ї, Ђчи подобаЇтьс¤ тоб≥?ї, читаючи њхн≥й перел≥к Ч з першого до ш≥стдес¤т п'¤того.

якщо ти Ђлюбишї, тоб≥ ЂподобаЇтьс¤ї чи Ђхот≥лос¤ б займатис¤ї тим, про що говоритьс¤ в питанн≥, заф≥ксуй це поставивши галочку; Ђне подобаЇтьс¤ї, Ђне хочешї, Ђне упевненийї, Ђсумн≥ваЇшс¤ї Ч залиш без галочки.

  1. ”роки по ф≥зиц≥ ≥ математиц≥.
  2. ”роки по х≥м≥њ.
  3. «найомитис¤ з пристроЇм побутових электро- ≥ рад≥оприлад≥в.
  4. «найомитис¤ з р≥зними крањнами по описах ≥ географ≥чних картах.
  5. „итати техн≥чн≥ журнали .
  6. „итати класик≥в св≥товоњ л≥тератури.
  7. „итати книги про роботу вчител¤, п≥онервожатого, виховател¤.
  8. ”роки ≥стор≥њ.
  9. „итати про л≥кар≥в, про дос¤гненн¤ в медицин≥.
  10. «найомитис¤ з житт¤м рослин ≥ тварин.
  11. ѕ≥клуватис¤ про затишок у прим≥щенн≥, у ¤кому ви живете, учитес¤.
  12. ¬≥дв≥дувати театри, музењ, виставки.
  13. ’одити на матч≥ ≥ спортивн≥ змаганн¤.
  14. „итати науково-попул¤рн≥ книги про ф≥зичн≥ ≥ математичн≥ в≥дкритт¤.
  15. ƒ≥знаватис¤ про дос¤гненн¤ в област≥ х≥м≥њ.
  16. „итати статт≥ в науково-попул¤рних журналах про дос¤гненн¤ област≥ рад≥отехн≥ки.
  17. ƒ≥знаватис¤ про обстеженн¤ нових родовищ копалин.
  18. «найомитис¤ з дос¤гненн¤ми сучасноњ техн≥ки.
  19. „итати л≥тературно-критичн≥ статт≥.
  20. ƒопомагати в≥дстаючим у навчанн≥ товаришам.
  21. „итати книги про ≥сторичн≥ под≥њ й особистост≥.
  22. ¬ивчати анатом≥ю.
  23. ¬ивчати б≥олог≥ю ≥ ботан≥ку.
  24. —кладати ≥ вести картотеки.
  25. —лухати оперну ≥ симфон≥чну музику.
  26. „итати спортивн≥ журнали ≥ газети.
  27. –обити досв≥ди по ф≥зиц≥.
  28. –обити досв≥ди по х≥м≥њ, стежити за ходом х≥м≥чних реакц≥њ.
  29. ¬иправл¤ти електроприлади й ушкодженн¤ в електромереж≥.
  30. «бирати колекц≥њ м≥нерал≥в.
  31. –емонтувати р≥зн≥ механ≥зми.
  32. Ћистуватис¤ з друз¤ми.
  33. „итати книги мал¤там, допомагати њм що-небудь робити, розпов≥дати казки.
  34. ’одити в археолог≥чн≥ музењ, знайомитис¤ з пам'¤тниками культури.
  35. ѕ≥клуватис¤ про л≥тн≥х людей, допомагати њм .
  36. ƒогл¤дати за рослинами (тваринами), спостер≥гати за њхн≥м ростом ≥ розвитком.
  37. √отувати њжу п≥д час поход≥в,
  38. ƒекламувати, виступати на сцен≥.
  39. √рати в спортивн≥ ≥гри.
  40. «айматис¤ в математичному чи ф≥зичному гуртку.
  41. √отувати розчини, зважувати реактиви, ви¤вл¤ти фотопл≥вки,
  42. «бирати ≥ ремонтувати рад≥оприлади.
  43. Ѕрати участь у географ≥чних ≥ геолог≥чних експедиц≥¤х.
  44. –обити модел≥ л≥так≥в, планер≥в, корабл≥в.
  45. ¬ивчати ≥ноземн≥ мови.
  46. ѕрацювати п≥онервожатим у молодшому клас≥.
  47. √отувати пов≥домленн¤ по ≥стор≥њ.
  48. ƒогл¤дати за хворими.
  49. «айматис¤ в юнацькому чи б≥олог≥чному кружках.
  50. –обити люд¤м р≥зн≥ побутов≥ послуги.
  51. √рати на музичних ≥нструментах чи креслити, чи малювати, чи л≥пити, чи р≥зати по дереву.
  52. Ѕрати участь у спортивних змаганн¤х.
  53. Ѕрати участь у ф≥зичних чи математичних ол≥мп≥адах.
  54. ¬ир≥шувати задач≥ по х≥м≥њ.
  55. –озбирати схеми рад≥оапаратури,
  56. —кладати геолог≥чн≥ ≥ географ≥чн≥ карти.
  57. –озбирати техн≥чн≥ кресленн¤ ≥ схеми.
  58. —кладати в≥рш≥, записувати своњ спостереженн¤.
  59. ¬иступати з допов≥д¤ми.
  60. ¬ивчати ≥стор≥ю виникненн¤ р≥зних народ≥в ≥ держав.
  61. „итати статт≥ ≥ книги по медицин≥.
  62. —постер≥гати за живою природою, проводити досв≥ди з рослинами.
  63. ƒопомагати покупцю вибирати од¤г.
  64. ÷≥кавитис¤ ≥стор≥Їю розвитку мистецтв,
  65. ÷≥кавитис¤ ≥стор≥Їю спорту ≥ долею видатних спортсмен≥в.

ќбер≥ть дек≥лька профес≥й ¤к≥ ¬ам довподоби.

  • ќператор обчислювальних машин
  • ’≥м≥к-лаборант
  • ’≥м≥к-апаратник
  • ≈лектромехан≥к
  • –адиомонтажник
  • “окар
  • Ѕуд≥вельник-монтажник
  • —люсар
  • ћашин≥ст ≥ моторист
  • Ѕ≥бл≥отекар
  • ƒрукарка-стенограф≥стка
  • ¬ихователь дит¤чого саду
  • ”читель початковоњ школи
  • ћедична сестра
  • –≥льник-механ≥затор
  • “ракторист
  •  ухар
  • ѕродавець
  • Ўвачка, швейник
  • ”читель ф≥зкультури
  • “ренер
  • ≤нженер-ф≥зик
  • ≤нженер-х≥м≥к
  • ≤нженер-радист
  • ≤нженер-електротехн≥к
  • √еолог
  • √еограф
  • ≤нженер машинобуд≥вельник
  • ∆урнал≥ст
  • ¬икладач
  • ѕерекладач
  • ≤сторик
  • Ћ≥кар
  • јгроном
  • Ѕ≥олог
  • ≤нженер-швейник
  • ≤нженер-харчовик
  • јктор
  • ’удожник
  • ћузикант
  • ћатематик
  • ‘≥зик
  • ’≥м≥к
  • Ёлектро- ≥ рад≥отехн≥ки
  • √еолог≥њ
  • “ехн≥ки
  • ‘≥лолог≥њ
  • ѕедагог≥ки
  • ≤стор≥њ
  • ћедицини
  • —≥льського господарства
  • Ѕ≥олог≥њ
  • —порт

    ќтриман≥ результати допоможуть тоб≥ зор≥Їнтуватис¤ стосовно кола твоњх ≥нтерес≥в. ”сього там 13 груп ≥нтерес≥в навпроти кожноњ з них сто≥ть к≥льк≥сть бал≥в (максимум 5) ѕо кожн≥й груп≥ в анкет≥ було п'¤ть питань. ¬они п≥д≥бран≥ таким чином, що перш≥ два дозвол¤ють з'¤сувати, чи Ї в тебе бажанн¤ ознайомитис¤ з т≥Їю чи ≥ншою областю знань чи д≥¤льност≥. ƒруг≥ два Ч в≥дношенн¤ до практичних зан¤ть у ц≥й област≥. ќстаннЇ питанн¤ Ч прагненн¤ до б≥льш поглибленого п≥знанн¤ предмета своњх ≥нтерес≥в.

    1. ф≥зика ≥ математика
    2. х≥м≥¤
    3. электро- ≥ рад≥отехн≥ка
    4. геолог≥¤ ≥ географ≥¤
    5. техн≥ка
    6. ф≥лолог≥¤ ≥ журнал≥стика
    7. педагог≥ка
    8. ≥стор≥¤
    9. медицина
    10. б≥олог≥¤
    11. прац¤ в сфер≥ обслуговуванн¤
    12. мистецтво
    13. спорт

      ѕор≥вн¤йте напр¤мки своњх ≥нтерес≥в визначених за допомогою теста з власноруч обраними профес≥¤ми

    14. Hosted by uCoz